Het aluminium frame en de robuuste onderdelen kunnen tegen een stootje. De styling is lekker eigentijds, met ge?ntegreerde koplamp, weggewerkte kabels en hoge velgen. Keuzeopties zijn genoeg!
Het aluminium frame en de robuuste onderdelen kunnen tegen een stootje. De styling is lekker eigentijds, met geintegreerde koplamp, weggewerkte kabels en hoge velgen.
Ga erop uit. Met Grenoble C5 is elke rit comfortabel rechtop fietsen, stille ondersteuning en een gemakkelijke instap. De extra aandacht voor integratie en afwerking benadrukt het elegante comfort. Standaard uitgerust met een 600 wh accu riem aandrijving
Ga erop uit. Met Grenoble C5 is elke rit comfortabel rechtop fietsen, stille ondersteuning en een gemakkelijke instap. De extra aandacht voor integratie en afwerking benadrukt het elegante comfort. Standaard uitgerust met een 600 wh accu riem aandrijving
Ga erop uit. Met Grenoble C5 is elke rit comfortabel rechtop fietsen, stille ondersteuning en een gemakkelijke instap. De extra aandacht voor integratie en afwerking benadrukt het elegante comfort. Standaard uitgerust met een 600 wh accu riem aandrijving
Veel comfort en veiligheid door de rechtop zitpositie en het makkelijk op- en afstappen. De Orange C8+ staat altijd voor je klaar. De geruisloze riemaandrijving is bovendien onderhoudsarm en geeft de Orange C8+ een lichte uitstraling.
Veel comfort en veiligheid door de rechtop zitpositie en het makkelijk op- en afstappen. De Orange C8+ staat altijd voor je klaar. De geruisloze riemaandrijving is bovendien onderhoudsarm en geeft de Orange C8+ een lichte uitstraling.
Volkomen ontspannen fietsen begint met gemakkelijk opstappen en vlot vertrekken. Het Easyflow-frame is ontworpen om eenvoudig te kunnen opstappen, zijn krachtige motor om soepel te kunnen vertrekken.
Met de Bloom C310 worden fietsen met je kinderen en boodschappen doen een feestje. Opstappen gaat gemakkelijk, dankzij de lage en ruime instap. Tussen het zadel en stuur is extra ruimte voor het voorzitje gemaakt.
In alles is de Orange C8 betrouwbaar. In combinatie met de solide Bosch Active Line Plus middenmotor, 8 versnellingen, verende onderdelen en traploos verstelbare stuurpen is de fiets multifunctioneel. Een echte allrounder die je overal mee naartoe neemt.
Ga je shoppen in de stad of trainen bij je sportclub, dan neem je al je spullen moeiteloos mee op de deze e-bike met middenmotor. De basis van de HeavyDutyNL C7 is een frame van dikke buizen, brede voordrager en stevige achterdrager.
Mooie gebruikte gazelle grenoble stadsfiets in blauw met 7 versnellingen
Stevige gebruikte gazelle stadsfiets heren model 61 cm frame mat zwart met 7 versnellingen
Batterijcover powertube 001 Black Grenoble bes 3, afdek kap accu
Op zoek naar een betrouwbare kwaliteitsfiets? Dan is de Paris C7 jouw fiets. De basis is het stabiele frame met de lage brede instap. Daarin geIntegreerd zit de betrouwbare Bosch Active Line-middenmotor (40 Nm).
trapas gazelle 133mm pers zonder kettingkast beugel
trapas gazelle 128mm pers zonder kettingkast beugel
De Gazelle enkele fietstas is waterafstotend en inclusief regenhoes waardoor de tas 100% waterdicht wordt. De inhoud is 18,5 liter waardoor de tas ook goed is voor de schoudertas.
Achterlicht model solo van Spanninga met aan en uit schakelaar, geen automaat
Toen Willem Kölling, postbeheerder te Dieren, in 1892 besloot in de fietshandel te gaan, verklaarde iedereen hem voor gek. Hij zag echter als één van de eersten de mogelijkheden van dit nieuwe vervoermiddel. Hij begon heel voorzichtig en bestelde in Engeland welgeteld één fiets. Door de sterke groei van de handel ging hij al snel samenwerken met smid Rudolf Arentsen.
De heren gebruikten de naam Gazelle voor het eerst in 1902. In de zomer van dat jaar zag Willem Kölling namelijk tijdens een wandeling door de bossen rondom Dieren en Laag Soeren, plotseling een reebok oversteken. De snelheid en sierlijkheid waarmee het dier zich uit de voeten maakte, brachten hem op het idee de naam Gazelle, één der snelste antilopesoorten, te gebruiken voor zijn fietsen.
Gazelle is vervolgens in 120 jaar uitgegroeid van een kleine tweemanszaak tot een toonaangevende internationale onderneming. Van drie verkochte fietsen in 1892 tot het grootste fietsenmerk van Nederland met een productie van 275.000 fietsen per jaar. Het aantal verkochte fietsen is de laatste jaren steeds meer toegenomen. Voor het eerste miljoen fietsen was 62 jaar nodig. Het tweede miljoen volgde 12 jaar later in 1966. Willem Kölling bleek de goede naam te hebben gekozen want daarna zet Gazelle pas echt de vaart erin.
Het eeuwfeest in 1992 viel samen met de productie van de 8 miljoenste fiets. Bovendien verleende Prinses Margriet het predicaat ‘Koninklijk’ aan Gazelle ter ere van het 100-jarig bestaan. Een onderscheiding die ons moreel verplicht om te blijven innoveren. Voorop blijven lopen met slimme vindingen die fietsen leuker of makkelijker maken.
Tegen die tijd werden er elke 3 à 4 jaar één miljoen fietsen afgeleverd. Dit resulteerde op 7 april 1999 tot een hoogtepunt in het bestaan van Gazelle. Op die dag legde Prins Willem Alexander namelijk de laatste hand aan de 10 miljoenste Gazelle.
Gazelle ging door en op 31 oktober 2005 reed de 12 miljoenste Gazelle de fabriek uit. Minister Karla Peijs van Verkeer en Waterstaat hielp op deze dag persoonlijk mee aan de Gazelle Easy Glider: de eerste Gazelle met elektronische trapbekrachtiging. In 2008 werd de 13 miljoenste Gazelle geproduceerd en in december 2012 zelfs de 14 miljoenste fiets. Deze 14 miljoenste Gazelle werd afgemonteerd door Prinses Margriet. Nuchtere fietsenmakers als we zijn, blijven we gewoon doorgaan met het maken van veilige, comfortabele, duurzame én mooie fietsen.