Verzenden & retourneren


Het verzenden van uw order gaat via GLS of TNT Post. Hierdoor kan je je bestelling altijd volgen via Track en Trace. Dat kan door te kijken op http://www.gls-info.nl/  of op http://www.postnlpakketten.nl/consument/   en je Track en Trace nummer  en eventueel je postcode in te vullen.  Het je vragen dan kan je ook bellen met PostNL 0900-0570 (0,45 euro p/m) of met GLS 0900-1116660 ( 1 euro  per gesprek).
Als u niet thuis bent wanneer PostNl de bestelling komt afleveren zullen zij dit bij de buren proberen af te leveren. Lukt dit niet dan ontvangt u van de chauffeur een code  waarmee je op de website van PostNL http://www.postnlpakketten.nl/klantenservice/pakket-ontvangen/
zelf kunt bepalen waar en wanneer u het pakket wil halen of laten bezorgen.
De bestelling worden bezorgd door PostNL of GLS (mits geen vertraging ) op de volgende dagen.

Besteld voor 15.00 uur op   Bezorging 1   Bezorging 2
     
Maandag   Dinsdag   Volgende dag / of halen
Dinsdag   Woensdag   Volgende dag / of halen
Woensdag   Donderdag   Volgende dag / of halen
Donderdag   Vrijdag   Volgende dag / of halen
Vrijdag   Zaterdag   Volgende dag / of halen
Zaterdag/zondag   Dinsdag   Volgende dag / of halen



De verzendkosten voor een order onder de 65,00 euro binnen Nederland bedragen 4,95 euro. Voor Orders boven de 65,00 euro worden geen verzendkosten in rekening gebracht.

Voor levering van bestellingen in het buitenland gelden de volgende prijzen.

Land van verzending   Order onder
  65,00 euro
  Order boven
  65,00 euro
België    11,95 euro     6,00 euro
Duitsland    13,95 euro     8,00 euro
Denemarken, Frankrijk,  Groot-Brittannië,
Luxemburg, Oostenrijk
   14,95 euro     9,00 euro
Finland, Ierland, Italië, Polen, Portugal,
Spanje, Zweden
   25,95 euro   20,00 euro
Voor overige landen geldt:   Prijs op aanvraag   Prijs op aanvraag



Zelf ophalen?
U kunt uw bestelling ook zelf op komen halen bij GEJO-Cycleworld. De bezorgkosten komen dan te vervallen.


Retourneren

Als je na ontvangst van je bestelling twijfelt of ontevreden bent is dat geen enkel probleem. Bij GEJO-Cycleworld heb je 30 dagen ( na factuurdatum ) de tijd om het product aan ons te retourneren. Ook als de kleding een maatje groter moet zijn kan je het product aan ons retourneren en dien je zelf de juiste maat opnieuw te bestellen. Uiteraard dient het product wel onbeschadigd en in de originele verpakking te zitten. Als er gebruiks- of montagesporen of het artikel beschadigd is kunnen wij het artikelen niet meer retour nemen. Heb je hierover vragen mail dan eerst even met Retouren@GEJO-Bikeparts.nl .
 
Ruilen
Door het logistieke proces en de daarbij behorende facturatie is het helaas niet mogelijk om producten te ruilen. Een shirt wat te klein is of schoenen die niet lekker zitten kunnen eenvoudig via ons retoursysteem worden aangemeld. Daarna besteld u het artikel in de juiste maat of kleur weer opnieuw. Het bedrag van de retourgoederen wordt na goede ontvangst gewoon weer op je bankrekening teruggestort.

Retourprocedure
Als je een product aan ons wil retourneren moet je het artikel eerst bij ons aanmelden via onze webshop. 

Dan pas kan je het product via de post aan ons versturen. Zorg ervoor dat het product stevig verpakt, in de originele verpakking wordt verstuurd. Zorg er ook voor dat het pakket voldoende gefrankeerd is. Indien dit niet het geval is zal het pakket niet worden geaccepteerd. Het is aan te raden om het pakket verzekerd en aangetekend te versturen.
De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening, tenzij er sprake is van een vergissing van onze kant. Als je een complete bestelling retourneert ontvang je ook het complete bedrag retour minus eventueel betaalde verzendkosten.

Retourgoederen moeten worden opgestuurd naar het volgende adres

GEJO-Cycleworld.nl
Afdeling : Retouren
Lutterveldweg 7
4005 LD  Tiel

Het is ook mogelijk om het product zelf af te geven in de winkel, maar dient wel aangemeld te zijn via de retourprocedure. Niet aangemelde producten kunnen wij niet aannemen of in behandeling nemen. Producten die in onze winkel zijn gekocht kunnen ook alleen in onze winkel weer retour gebracht worden.

Wanneer wij het pakket ontvangen zullen wij het product zo snel mogelijk beoordelen en een creditnota maken, waarna we het bedrag zo spoedig mogelijk op je rekeningnummer weer overboeken.

Heb je nog vragen over het retourneren van producten mail dan naar service@GEJO-Cycleworld.nl
 

Garantie
Op de producten die je bij GEJO-Cycleworld.nl  koopt zit een garantietermijn van 2 jaar. Als er binnen deze periode iets met een product aan de hand is kunt u altijd contact met ons opnemen door een mail te sturen naar Service@GEJO-Cycleworld.nl vermeld daarin duidelijk de volgende gegevens:
-    Om welk product het gaat
-    Wat mankeert er aan het product
-    Eventueel een foto van het mankement
-    Stuur alle verwante accessoires ook mee
-    Een copy van de factuur
 
Als je een product aan ons wil laten beoordelen voor garantie retourneren moet je het artikel eerst bij ons  aanmelden via onze webshop.

Dan pas kan je het product via de post aan ons versturen. Zorg ervoor dat het product stevig verpakt, in de originele verpakking wordt verstuurd. Zorg er ook voor dat het pakket voldoende gefrankeerd is. Indien dit niet het geval is zal het pakket niet worden geaccepteerd. Het is aan te raden om het pakket verzekerd en aangetekend te versturen. De kosten voor het retourneren van garantiegoederen zijn voor eigen rekening. Indien er sprake is van garantie verzenden wij het nieuwe  of gerepareerde artikel zonder kosten aan u retour. Indien er van garantie geen sprake is worden de verzendkosten voor het retourneren van het garantie product in rekening gebracht.

Garantiegoederen moeten worden opgestuurd naar het volgende adres

GEJO-Cycleworld.nl
Afdeling : Garantie
Lutterveldweg 7
4005 LD  Tiel

Het is ook mogelijk om het product zelf af te geven in de winkel, maar dient wel aangemeld te zijn via de Garantie retourprocedure. Niet aangemelde producten kunnen wij niet aannemen of in behandeling nemen. Producten die in onze winkel zijn gekocht kunnen ook alleen in onze winkel weer retour gebracht worden.
Wanneer wij het pakket ontvangen zullen wij het product zo snel mogelijk beoordelen en een mail  sturen met de uitkomst.
Heb je nog vragen over het retourneren van Garantie producten mail dan naar Service@GEJO-Cycleworld.nl

Voorwaarden

Art. 1 - Garantiebepalingen
1.    De ondernemer garandeert dat de geleverde producten vrij zijn van constructie- en/of materiaalfouten en/of roestvorming, één en ander voor zover dat volgt uit deze garantiebepalingen.
2.    De garantie kan uitsluitend worden ingeroepen door de eerste eigenaar van het betreffende product.
3.    De garantie is niet overdraagbaar.
4.    De door ondernemer op grond van deze voorwaarden verstrekte garantie laat onverlet de mogelijkheid om de ondernemer aan te spreken op grond van de gewone, wettelijke bepalingen van het Burgerlijk Wetboek.
Art. 2 - Garantieperiode
Producten worden gedurende 2 jaar gegarandeerd op constructie- en/of materiaalfouten.

Art. 3 - Garantieomvang
1.    Gedurende de garantieperiode zullen alle onderdelen, waarvan door ondernemer is vastgesteld dat sprake is van een materiaal- en/of constructiefout, naar keuze van ondernemer worden gerepareerd dan wel worden vervangen. Eventuele kosten van (de-)montage zijn voor rekening van de consument.
2.    Kosten van transport van en naar ondernemer komen voor rekening van de consument.
3.    Indien een bepaald onderdeel voor garantie in aanmerking komt en het origineel niet meer leverbaar is, dan zorgt de ondernemer voor een minimaal gelijkwaardig alternatief.
Art. 4 - Indienen garantieclaim
Claims onder deze garantie dienen, onder aanbieding van het betreffende product voorzien van de originele (digitale) factuur of het aankoopbewijs, ter inspectie te worden aangeboden bij de ondernemer.

Art. 5 - Aansprakelijkheid garantie
1.    Een door ondernemer gehonoreerde garantieclaim betekent niet dat de ondernemer ook aansprakelijkheid aanvaardt voor eventuele geleden schade. De aansprakelijkheid van de ondernemer strekt zich nooit verder uit dan is omschreven in deze voorwaarden. Iedere aansprakelijkheid van de ondernemer betreffende gevolgschade wordt uitdrukkelijk uitgesloten.

Art. 6 - Uitsluitingen garantie
1.    Op onderdelen die aan slijtage onderhevig zijn, zoals banden, kettingen, kettingbladen, freewheelen, cassettes, bodies, kabels en remblokken wordt geen garantie gegeven, tenzij sprake is van constructie- en/of materiaalfouten.
2.    In de navolgende gevallen vervalt de garantie:
o    2.1. Onjuist en/of onzorgvuldig gebruik van het product en gebruik dat niet overeenkomstig de bestemming is;
o    2.2. Het product is niet conform de door fabrikant voorgeschreven instructies onderhouden;
o    2.3. Technische reparaties zijn niet op vakkundige wijze verricht;
o    2.4. Naderhand gemonteerde onderdelen komen niet overeen met de technische specificatie van het betreffende product of zijn onjuist gemonteerd;
3.    Specifieke productvoorwaarden en uitsluitingen:
o    3.1. Wielsets: uitgesloten van garantie zijn wiellagers en overige loopdelen. Ook spaakbreuk is uitgesloten van garantie, tenzij veroorzaakt door constructie- en/of materiaalfouten. Om spaakbreuken te voorkomen dient een nieuwe wielset na 500 km te worden nagespannen, Hiervoor kunt u terecht in onze vestiging. Dit naspannen zit niet in de prijs van een wielset inbegrepen;
o    3.2. Verende voorvorken: Om goede prestaties, veiligheid en een lange levensduur van uw voorvork te verzekeren is er regelmatig onderhoud nodig, kijk voor het onderhoudsschema van uw voorvork in de gebruikershandleiding, deze is ook te downloaden op de website van de betreffende fabrikant. Garantie is niet van toepassing op normale slijtage. Onderdelen die onderhevig zijn aan slijtage, ondervinden schade als gevolg van normaal gebruik en of het achterwege blijven van onderhoud volgens fabrikant;
o    3.3. hartslagmeters, fietscomputers: De garantie op batterijen is beperkt tot 6 maanden. In enkele gevallen is de sensorbatterij niet vervangbaar, de aanschaf van een nieuwe sensor is dan noodzakelijk.
o    3.4. Crash replacement garantie BBB, Bontrager, Met, Bell, Abus of Laser: Indien binnen 2 jaar na aankoop een BBB, Bontrager, Met, Bell, Abus of Laser helm tijdens een ongeval zodanig beschadigd raakt dat deze niet meer veilig is (d.w.z. dat er breuken/scheuren in het schuim zijn ontstaan), bieden wij de mogelijkheid de beschadigde helm te vervangen. U ontvangt dan 50% korting op de actuele adviesverkoopprijs van een identiek exemplaar met dezelfde maat en kleurstelling;

Art. 7 - Onderhoud We adviseren aangeschafte producten te onderhouden volgens de instructies van de betreffende fabrikant. Tijdig en vakkundig onderhoud voorkomt problemen en garandeert een langere levensduur. Voor advies over en het laten uitvoeren van onderhoud kun je terecht in onze vestiging.

 
 
 
 
 
 

 

(0)